Algemene voorwaarden

Hoi! We proberen onze algemene voorwaarden zo makkelijk mogelijk voor je op te schrijven op een manier dat iedereen het kan begrijpen.

1. Definities.

We proberen alle woorden zo op te schrijven dat iedereen het begrijpt. Dus ook als je geen advocaat bent, dan is deze pagina voor jou te begrijpen.

2. Over MilaShop en neem contact met ons op.

MilaShop is een shop van Wi4. Wil je ons bereiken? Dan kun je het makkelijkst een e-mail sturen. Wij kijken de mail meerdere malen per dag en antwoorden zo snel mogelijk. Maar zeker nog dezelfde dag (maar mail niet om een paar minuten voor 24.00 uur). Ook in het weekeinde en in de avond.

Belangrijke gegevens van MilaShop:

Wanneer kun je ons bellen?

Je kan ons altijd bellen, maar we kunnen helaas niet altijd de telefoon opnemen. Dus als we er niet zijn, spreek dan een bericht in en we bellen altijd zo snel mogelijk terug.

Andere belangrijke nummers:

  • Ons KvK-nummer: 08134019
  • Ons BTW-identificatienummer: NL001652100B12

3. Toepasselijkheid.

(3.1) Als je iets koopt in de MilaShop, dan gelden de regels op deze pagina. Soms staan er bij de producten nog extra regels, bijvoorbeeld dat je er maar een paar mag of kunt kopen.

(3.2) Deze algemene voorwaarden staan onderaan elke pagina zodat je ze makkelijk overal kunt vinden. In deze algemene voorwaarden staat precies hoe we jou zo goed mogelijk proberen te helpen en wat we verwachten van onze klanten.

4. Het aanbod.

Bij de producten staat precies hoeveel een product kost en of er een korting geldt voor het product. Heb je een kortingscode, dan moet je deze bij het afrekenen invullen, anders geldt de korting helaas niet. We kunnen en mogen de korting helaas achteraf niet verrekenen. Staat er een foutje bij onze prijzen, dan mag je natuurlijk het product voor de aangegeven prijs kopen. Maar als het product te duur op de website staat, stuur ons dan even een e-mail dan passen we het aan. Het kan zijn dat op een “oud” bericht op social media nog een oude prijs staat. Dan geldt altijd de prijzen op de website. Staat er per ongeluk een prijs van €1 in plaats van €10. Dan is het natuurlijk aannemelijk dat dit niet kan en moet de koop ongedaan worden gemaakt. We storten dan het geld terug op je rekening en we gaan samen dan natuurlijk op zoek naar een oplossing waar we beiden blij van worden.

5. De overeenkomst

(5.1) De MilaShop.nl staat op een goed beveiligde web-omgeving en is beveiligd met een slotje voor de het www adres. Dit betekent dat we zo goed mogelijk ons best hebben gedaan om jouw gegevens veilig te houden.

(5.2) Nadat je iets bij ons gekocht hebt sturen we je een paar keer een e-mail. Dat we je bestelling ontvangen hebben, dat je pakketje onderweg is, etc. Maar … het kan voorkomen dat je per ongeluk een fout e-mailadres ingegeven hebt. Dan krijg je geen mail van ons maar we sturen alsnog het pakketje op. Mail ons dan opnieuw en we herstellen je e-mailadres meteen.

(5.3) Je kunt tijdens het bestellen een account aanmaken op onze website. Dit is erg handig, want je kan altijd je aankopen terugzien. Als je ervoor kiest om geen account aan te maken en je wil graag je bestellingen terugzien, neem dan even contact met ons op. We helpen je graag.

6 Verzendtijd van mijn bestelling.

(6.1) We gaan altijd enthousiast aan de slag met elke nieuwe bestelling en zorgen ervoor dat we de pakketjes voor 17.00 uur op de post doen bij PostNL. Doorgaans komen ze dan de volgende dag aan of binnen 3 dagen in België.

(6.2) We zijn altijd afhankelijk van de bezorgtijden van PostNL. Het kan daarom voorkomen dat af en toe een pakketje in een verkeerde bak terecht komt bij PostNL en er iets langer over doet om jouw brievenbus te bereiken. Ook op drukke dagen als Black Friday, Kerst, Sinterklaas en Valentijdsdag kan de post er iets langer over doen. Mede namens PostNL onze excuses. De bezorgtijden van PostNL zijn in Nederland 1- 2 dagen en in België 2 – 5 dagen.

(6.3) Tijdens de vakantieperiode kan het voorkomen dat een pakketje niet dezelfde dag verstuurd kan worden maar een dag of enkele dagen later. We zetten dit dan op onze website. Maar bestel gewoon, je pakketje komt helaas dan iets later aan.

7. Herroepingsrecht

(7.1) Mwah … het product is toch niet echt wat ik ervan verwacht had. Geen probleem, je kunt het binnen 30 dagen gewoon terugsturen.
8. Kan ik altijd een product binnen 30 dagen terugsturen?

(7.2) Krijg je een cadeau van MilaShop en denk je … oh … tsja … leuk … maar vindt je het eigenlijk niet zo mooi. Dan mag je het gewoon terugsturen binnen 30 dagen. Maar ga alsjeblieft niet met de sieraden in de achtbaan, zwemmen in de zee, zandkastelen bouwen op het strand of iets anders zodat je sieraad er gebruikt uitziet. We kunnen je sieraad dan helaas niet meer innemen als ze zichtbaar gedragen zijn. Maar … het sieraad even passen kan natuurlijk altijd.

8. Wat gebeurt er als je een product terugstuurt?

Heb je binnen 30 dagen per e-mail of een app-je via social media aangegeven dat je een product terug wil sturen? Dan doen we het volgende.

  1. We sturen een bevestiging van je aanvraag en geven aan wat er gaat gebeuren.
  2. Zodra we het product terug hebben zetten we het gehele bedrag, inclusief verzendkosten (indien van toepassing) weer op je rekening. Let op, dit kan 5 – 7 werkdagen duren.

9. Verzendkosten als ik iets terugstuur.

Helaas hebben we (nog) geen antwoordnummer. Dit betekent dat het terugsturen iets ingewikkelder gaat. Wat we doen is het volgende. Als je besluit om een product terug te sturen, dan sturen we je een postzegelcode op. Deze code schrijf je op de plek van de postzegel en dan kun je het pakketje (per brievenbuspost) gewoon terugsturen.

10. Wat kan ik niet terugsturen?

Ook al kunnen we sieraden soms niet opnieuw verkopen zoals oorbellen, dan willen we ze toch terugnemen als je niet tevreden bent. Maar het enige dat we niet terug kunnen nemen is een tegoedbon van MilaShop. Deze mag je binnen een jaar na uitgifte besteden in onze winkel.

11. Onze prijzen.

Onze prijzen zijn altijd inclusief BTW. De verzendkosten zijn soms bij sommige acties en bij sommige producten gratis. Bij het retourneren vergoeden we altijd de retourkosten zoals bij punt 9 is beschreven.

12. Betaling.

(12.1) We vragen je het product te betalen zodra je het besteld hebt. Hiervoor kun je kiezen voor de meest gangbare betaalmogelijkheden.

(12.2) Soms wordt een betaling geweigerd. Dit kan zijn omdat er iets in het bestelproces fout gaat. Geen zorgen, probeer het dan gewoon opnieuw, misschien dan op een andere manier zoals iDeal, Pay-Pal of Creditcard. Is er een situatie dat de bestelling niet goed door is gekomen, maar er toch geld van je rekening afgeschreven wordt? Maak je geen zorgen, binnen enkele dagen ontvang je automatisch het geld van ons terug.

(12.3) Heb je vragen over de betaling of kunnen we je ergens mee helpen, mail ons dan gerust.

13. Klachten.

(13.1) Oh nee … klachten houden we absoluut niet van. We doen er echt alles aan om jouw klacht zo te behandelen dat je over een tijdje een goed gevoel hebt en doen er echt alles aan om je zo snel mogelijk te helpen.

(13.2) Laat zo snel mogelijk weten als iets niet op orde is. Dit kan per e-mail, door middel van ons informatieformulier of per telefoon. Wij laten je weten wat we kunnen doen en hoe we de problemen samen kunnen oplossen.

14. Zijn we nog iets vergeten?

Hummm … ik wil graag iets kopen in de MilaShop, maar ik mis hier nog wat kleine lettertjes in mijn voordeel hihihi. Mail ons en we zetten het erbij.